Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
Contact – Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
Adresa Str. Victor Clinescu nr. 34-40, Techirghiol, Constanta
Telefon 0241 481 711, 0241 481 723, 0241 949
Fax 0241 735 705
Email sbtghiol@sbtghiol.ro
Website www.sbtghiol.ro
Indicatii catre aceasta adresa in Google Maps
Vezi si alte spitale similare cu Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol sau alte spitale grupate pe specialitati din Constanta.
Specialitati medicale – Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
Recuperare Neuropsihomotorie, Recuperare si balneologie
Descriere – Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol acordă servicii de spitalizare continuă, servicii ambulatorii de specialitate, servicii de spitalizare de zi sau servicii paraclinice necesare pentru asigurarea de servicii medicale pentru îngrijirea bolnavilor cronici sau servicii medicale într-o singură specialitate, avand în dotare echipamentele şi aparatura medicală necesare pentru furnizarea serviciilor medicale corespunzătoare specialităţilor aprobate în structura organizatorică aprobată.
Proporţia bolnavilor externaţi din Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol care se reinternează, pentru patologie de acelaşi tip, într-un interval de 48 de ore de la externare, este sub 5%.
Proporţia bolnavilor transferaţi din Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol într-un alt spital, pentru patologie de acelaşi tip, într-un interval de 72 de ore de la internare este mai mica de 0,05%.
Conform Ministerului Sanatatii, Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol este incadrat la clasificarea V conform ordinului ministrului sanatatii nr. 323/2011, modificat de ordinul nr. 441/2015.
*din numarul total de paturi.
Evaluare
0 stele din 2 pareri ale pacientilor
Categorie
Balnear, Recuperare
Administrare
de stat
0241 481 711, 0241 481 723, 0241 949, sbtghiol@sbtghiol.ro
2 Comments
Buna ziua ,
Eu si sotia meu mergem la baile reci de peste 15 ani . In fiecare an cautam sa ne bucuram de binefacerile namolului si apei de Techirghiol si in fiecare an observam imbunatatirea conditiilor din cadrul complexului .
Anul acesta am constatat o crestere a preturilor insa conditiile lasa de dorit . La sectiunea femei niciodata nu este apa calda la dusuri fie ca mergi la ora 12 ,14 ,16 sau 18 ; motivatia pe care o da personalul : „este consumul prea mare ” . Serios ? Pai faceti ceva pentru cresterea cantitatii de apa calda sau ….certi-le pacientilor sa nu se mai spele sau ..reduceti costurile biletelor / abonamentelor .
Ca o observatie : panourile solare destinate incalzirii apei nu au mai fost curatate / intretinute de la instalare .
De ce un lucru bine facut trebuie sa se strice ,sa mearga prost dupa numai citiva ani ,dupa modelul romanesc ?
Indolenta ,Nepasare , Management slab , Lipsa de personal calificat ….care din acestea ??? Sau toate la un loc ?
PROASTA.Nu raspund la telefoanele de contact.Angajatii sunt infatuati …